Tuesday, January 6, 2009

Happy New Year 2009




Assalammualaikum wbt....to all muslim, wish u Salam Maal Hijrah...x sangka sekejap jer kite dah masuk tahun baru...so..bg aku tahun nie....1st thing aku nak buat inilah dia....the journal of my life....dulu2 aku selalu baca blog org jer.....teringin jugak...buat pun sekerat jalan....ntahlah..rasa malu pun ade....anyway...thn nie azam aku biarlah updated aku punye blog....actually ade faedahnya...nak pulak nak tambah org baru kan..so..for the next generation, maybe by this blog diaorg boleh kenal ibunya mcm mane...hehehehe..iyolah tuu...photo aku tepek kemudian yer....
For the viewers, apa azam thn baru korang? this photo was taken on thn baru night. Masa tuu kat South City Plaza, teman kan husband tournament bolwing. Si syabil bukan main seronok lg, x ingat nak tido wpun dah tgh mlm. Yg penat, cik kak ler...hehehehe...

No comments: