Saturday, December 12, 2009

syabil dah tukar susu



nielah org kata pengaruh tv...aku tengok iklan susu sustagen, yg anak dia makin kuruis coz asyik makan ayam jer....so mmg tepat bebenorlah iklan tuu perli syabil...hahahah...mmg pon, dia pun sama ari2 nak makan ayam, benda lain semua taknak...maner tak makin kurus..sebelom nie dia minum susu dutch lady, tp nampak cam x sesuai jer, kekadang sembelit gak...so far minum susu nie oklaa, xder lahh susah nak membuang...duit pun makin bertambah laa, maner taknya sekotak 650gm tuu rm27, plus lagi rm7 tuhh.....

3 comments:

ibu emy efy eqy said...

ye ke?

kalau macam tu nak trylah susu sustagen ni untuk anak ke2 akak...

shaida said...

anak akak pun mcm syabil jugak ker?

shaida said...
This comment has been removed by the author.