Monday, August 10, 2009

23 hari dah....

23 ari apenya? dlm pantang lah....huhuhu..lagi 21 hari jer nak abis..mengikut perkiraan aku ler, merdeka day nie mmg sempena merdeka lah dr pantang. yahoo!! dah habis pantang gitu...ari2 aku tgk kalender bilerler nak abis pantang. yelah, bg mereka yg pantangnya di pantau oleh pihak2 berkuasa, mcm aku mak aku laa...ini x boleh, itu x boleh, adoiss leceh betoilaa...yg paling seksanya bab makan, lauk kitekan lain dr yg lain, aku intai jugaklaah lauk seisi rumah nie, aduuh, sedap2 tu, dahlaa sekali sekala merasa mskn mak aku, toleh kiri toleh kanan, xder mak aku, ape lagi zaasss....bab kata wahid melodi, ambik ler ckit, buat rasa kang kempunan. hehehe..boleh gitu, nie dah kire cam curi2 makan pulak kan, mcm bulan poser pulak...
hehehe....

No comments: