Tuesday, August 18, 2009

Syamil 1 mths today...

Pejam celik dah sebulan dah umur anak aku tu...si hadif syamil, and abangnya genap 2thn 4bln, apa taknya tarikh sama, bulan n tahun jer lain. syabil lahir 18/04/2007. so next year boleh celebrate besday sekali n ibunya jugak. hehehe...tadi g klinik, kena inject hepatitis b, n timbang. yg bestnya berat aku dah turun, 49.4kg...best2 boleh pakai lagi kebaya raya nie..hehehe..and syamil pulak beratnya dah 4.2kg. kirenya dah naik 1.4kg dr berat masa lahirnya dulu. cepat tul naik si syamil nie. dia skrg nie oklaa x byk ragam, tp kadang2 nye nak dipegang ajer, letak atas tilam mula merengek, mintak di ambik. pandai demand dah anak ibu nie. tadi pun ade bincang jugak pasal perancang keluarga....yolah, buatnya lekat lagi...giler..x sanggup lagi rasanya...utk permulaan nie aku try makan pil dulu, tgklah progressnya nanti, kalau sesuai n aku boleh ikut jadualnya, so keep go on, kalau x kena try alternatif lain la...gambar syamil aku upload kemudian yer...so slow tenetnya...

1 comment:

cik dah ganu kiter said...

cptnyer masa berlalu kan..dah sbln..pejam celik dah besor..hhehhe


yeyye dpt komen..puas godek td..